DSpace talpykla

UAB ,,Laugena“ pardavimų didinimas taikant marketingo komplekso elementus

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Bumblytė, Dileta
dc.contributor.author Ambrozaitė, Živilė
dc.date.accessioned 2020-06-19T07:33:30Z
dc.date.available 2020-06-19T07:33:30Z
dc.date.issued 2020-06
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/2937
dc.description In order to increase sales, it is necessary to improve the marketing mix, which includes product, price, distribution and promotion solutions. It is relevant to analyze how marketing mix can help increasing company’s sales. This problem is important for Laugena UAB, which faced a decline in sales in 2015-2020. The main problem of the professional BA thesis - which elements of the marketing mix would allow Laugena UAB to increase sales. en_US
dc.description.abstract Siekiant didinti pardavimų pajamas, būtina tobulinti marketingo kompleksą, apimantį prekės, kainos, paskirstymo ir rėmimo sprendimus. Aktualu nagrinėti, kaip marketingo kompleksas gali padėti įmonei padidinti pardavimus. Tai aktualu ir UAB ,,Laugena“, kuri 2015 – 2020 m. susidūrė su pardavimų mažėjimu. Nagrinėjama problema – kokių marketingo komplekso elementų tobulinimas leistų UAB ,,Laugena” padidinti pardavimus. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Marketingo komplekso elementai, kaina, rėmimas ir jo elementai en_US
dc.title UAB ,,Laugena“ pardavimų didinimas taikant marketingo komplekso elementus en_US
dc.title.alternative Increase of sales using the marketing mix elements at Laugena UAB en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra