dc.contributor.author |
Bumblytė, Dileta |
|
dc.contributor.author |
Ambrozaitė, Živilė |
|
dc.date.accessioned |
2020-06-19T07:33:30Z |
|
dc.date.available |
2020-06-19T07:33:30Z |
|
dc.date.issued |
2020-06 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/2937 |
|
dc.description |
In order to increase sales, it is necessary to improve the marketing mix, which includes
product, price, distribution and promotion solutions. It is relevant to analyze how marketing mix can help increasing company’s sales. This problem is important for Laugena UAB, which faced a decline in sales in 2015-2020. The main problem of the professional BA thesis - which elements of the marketing mix would allow Laugena UAB to increase sales. |
en_US |
dc.description.abstract |
Siekiant didinti pardavimų pajamas, būtina tobulinti marketingo kompleksą, apimantį
prekės, kainos, paskirstymo ir rėmimo sprendimus. Aktualu nagrinėti, kaip marketingo kompleksas gali padėti įmonei padidinti pardavimus. Tai aktualu ir UAB ,,Laugena“, kuri 2015 – 2020 m. susidūrė su pardavimų mažėjimu. Nagrinėjama problema – kokių marketingo komplekso elementų tobulinimas leistų UAB ,,Laugena” padidinti pardavimus. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.subject |
Marketingo komplekso elementai, kaina, rėmimas ir jo elementai |
en_US |
dc.title |
UAB ,,Laugena“ pardavimų didinimas taikant marketingo komplekso elementus |
en_US |
dc.title.alternative |
Increase of sales using the marketing mix elements at Laugena UAB |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |