DSpace talpykla

Socialinės atsakomybės Kauno miesto kultūros organizacijose vystymas

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Pašukienė, Eglė
dc.date.accessioned 2020-03-09T08:26:08Z
dc.date.available 2020-03-09T08:26:08Z
dc.date.issued 2020-01-20
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/2908
dc.description Job description - climate warming, environmental pollution, societal and social problems are very serious and relevant problems. Socially responsible activities contribute to the solution of these problems both when the person is personally socially responsible and the social responsibility of organizations, therefore this paper deals with the topic of social responsibility in theoretical sources and in cultural organizations through empirical research. The problem of the work - CSR has become a global phenomenon nowadays, and is increasingly being talked about in business, but it is not yet widespread in the cultural sphere. The aim of the thesis is to provide recommendations and guidelines for cultural organizations on the benefits and development of social responsibility. Work methods – 1. Analysis and comparison of theoretical sources; 2. Semi-structured interview; 3. the method used to process and analyze the results of research. Work structure - The theoretical part discusses the meaning, benefits and communication of CSR in organizations. The empirical research of semi-structured interviews aimed to clarify the situation of social responsibility in the cultural organizations of Kaunas city, perception and implementation of CSR. The project part describes the CSR implementation guidelines and problems of cultural organizations operating in Kaunas city, presents CSR development recommendations for cultural organizations and the benefits of CSR. Recommendations for cultural organizations - to become more aware of the concept of CSR; Educate employees about the benefits of CSR and develop their expertise in the field; to develop CSR with looking up to more social responsibility fields, to focuse on economic and ecological issues more, which would also increase the organisation's strength; communicate more about their socially responsible activities. Thesis consists of: 67 pages, 12 tables, 2 figures, 28 references, 2 appendixes. en_US
dc.description.abstract Darbo apibūdinimas – klimato šiltėjimas, aplinkos tarša, visuomeninės, socialinės problemos yra labai rimtos ir aktualios problemos. Prie šių problemų sprendimo prisideda socialiai atsakinga veikla tiek tuomet, kai žmogus asmeniškai yra socialiai atsakingas, tiek organizacijų socialinė atsakomybė, todėl šiame darbe nagrinėjama socialinės atsakomybės tema teoriniuose šaltiniuose, bei kultūros organizacijose, atliekant empirinį tyrimą. Darbo problema – šiuo metu ĮSA yra tapusi globaliu reiškiniu, apie ją vis daugiau kalbama versle, tačiau kultūros srityje ji dar nėra labai paplitusi, todėl šiame darbe aktuali problema yra Kauno mieste veikiančių kultūros organizacijų socialinės atsakomybės samprata ir ĮSA principų taikymas vykdant savo veiklą. Darbo tikslas - pateikti rekomendacijas ir gaires kultūros organizacijoms apie socialinės atsakomybės naudą ir plėtrą. Darbo metodai – 1. Teorinių šaltinių analizė ir lyginimas; 2. Pusiau struktūruotas interviu; 3. Turinio (content) analizė. Darbo struktūra - teorinėje dalyje aptariama organizacijų socialinės atsakomybės reikšmė, nauda, komunikacija. Empiriniame pusiau struktūruoto interviu tyrime, siekta išsiaiškinti socialinės atsakomybės situaciją Kauno miesto kultūros organizacijose, ĮSA suvokimą ir vykdymą. Projektinėje dalyje aprašytos Kauno mieste veikiančių kultūros organizacijų ĮSA vykdymo gairės ir problemos, pateiktos ĮSA plėtros rekomendacijos kultūros organizacijoms ir ĮSA teikiama nauda. Rekomendacijos kultūros organizacijoms – labiau įsigilinti į ĮSA sąvoką; šviesti darbuotojus apie ĮSA naudą ir auginti jų kompetenciją šioje srityje; plėtoti ĮSA atsižvelgiant į daugiau socialinės atsakomybės sričių, daugiau dėmesio skirti ekonominei ir ekologinei, temoms, tai padėtų padidinti ir organizacijos pranašumą; daugiau komunikuoti apie savo socialiai atsakingą veiklą. Darbą sudaro: 67 puslapiai, 12 lentelių, 2 paveikslai, 28 literatūros ir informacijos šaltiniai, 2 priedai. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject socialinė atsakomybė, kultūra, kultūros organizacijos, komunikacija en_US
dc.title Socialinės atsakomybės Kauno miesto kultūros organizacijose vystymas en_US
dc.title.alternative Development of Social Responsibility in Kaunas City Cultural Organizations en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra