DSpace talpykla

Integruotų marketingo komunikacijų Alytaus miesto teatre tobulinimas

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Rauktienė, Evelina
dc.date.accessioned 2020-03-09T08:23:59Z
dc.date.available 2020-03-09T08:23:59Z
dc.date.issued 2020-01-20
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/2907
dc.description The modern market is overcrowded with goods and services that complicate organizational requirements with a competitive advantage. To remain an organization in the market and to survive successfully, you need to execute the marketing communication process. The organization's goal is to plan, integrate and coordinate communication. The right combination of integrated marketing communications can ensure market stability. Work problem: Ineffective application of integrated marketing communication in an organization. The aim of the work - After researching the application of integrated marketing communication in the organization, to present project proposals for improvement of the situation. Working methods: Comparative analysis and synthesis of scientific literature and other documents are used for theoretical analysis. Methods of work: For the theoretical analysis, carry out scientific comparative analysis and synthesis of literature and other data. Analysis of Presentation of Integrated Marketing Communication (hereinafter - IMK) at Alytus City Theatre. The empirical study investigated methods and analyzed methods. Structure of the thesis: work consists of introduction, three parts and conclusions. In the first part of the work: “THEORETICAL ASPECTS OF INTEGRATED MARKETING COMMUNICATIONS” is divided into four subsections. In the first section "The concept of integrated marketing communications" is introduced to the essence, concept and content of integrated marketing communications. The second section “Analysis of Integrated Marketing Communications Complex” presents IMK elements and describes, discusses their advantages and disadvantages. The third section, “Planning and Applying Integrated Marketing Communications,” presents the planning and integration of elements of integrated marketing communications. The fourth section, “Barriers to Integrated Marketing Communications,” examines the most common barriers. The second part of the thesis explores the use and management of integrated marketing communications in Alytus City Theatre, based on the research and analysis of the Integrated Marketing Communications in the Organization "ALYTUS CITY MUNICIPAL THEATER". The third part of the work “PROJECT FOR IMPROVED COMMUNICATION IN THE ALYTUS CITY THEATER” contains suggestions for improving communication. Recommendations: When forming the IMK of Alytus Theater, it is recommended to perform an organizational analysis each time before making decisions on the formation, evaluating the benefits received and the efficiency of the decisions made, and only after that to make decisions for the formation of the new IMK. Thesis consists of 53 pages, 14 tables, 6 figures and 28 references, 2 appendixes. en_US
dc.description.abstract Šiuolaikinė rinka yra perpildyta prekėmis bei paslaugomis, kurios apsunkina organizacijas pasiekti konkurencinį pranašumą. Išlikti organizacijai rinkoje ir sėkmingai gyvuoti, reikalingas marketingo komunikacijos proceso vykdymas. Organizacijos tikslu tampa komunikacijos planavimas, integravimas ir koordinavimas. Tinkamai derinant integruotą marketingo komunikaciją, galima užsitikrinti pastovumą rinkoje. Darbo problema: neefektyvus integruoto marketingo komunikacijos taikymas organizacijoje. Darbo tikslas - Ištyrus integruotos marketingo komunikacijos taikymą organizacijoje, pateikti projektinius pasiūlymus situacijai gerinti. Darbo metodai: Teorinei analizei atlikti naudojamas mokslinės literatūros bei kitų dokumentų palyginamoji analizė bei sintezė. Praktinėje dalyje taikyta organizacijos struktūros analizė, bei organizacijos "Alytaus miesto teatras" integruotojo marketingo komunikacijos (toliau darbe naudojam IMK) atvejo analizė. Empirinio tyrimo metu naudojamasi pusiau struktūrizuoto interviu metodu bei duomenų analizės metodu. Darbo struktūra: darbą sudaro įvadas, trys dalys ir išvados. Pirmoje darbo dalyje: „TEORINIAI INTEGRUOTŲ MARKETINGO KOMUNIKACIJŲ ASPEKTAI“ skaidomi į keturis poskyrius. Pirmame poskyryje „Integruotų marketingo komunikacijų samprata“ supažindinama su integruotojo marketingo komunikacijų esme, sąvoka bei turiniu. Antrame poskyryje „Integruotų marketingo komunikacijų komplekso analizė“ pateikiami IMK elementai bei aprašomi, aptariami jų privalumai bei trūkumai. Trečiame poskyryje „Integruotų marketingo komunikacijų planavimas ir taikymas“ pateikiamas integruotų marketingo komunikacijų elementų planavimas ir integravimas. Ketvirtame poskyryje „Integruotų marketingo komunikacijų taikymo kliūtys“ nagrinėjamos dažniausiai pasitaikančios kliūtys. Antroje darbo dalyje INTEGRUOTŲ MARKETINGO KOMUNIKACIJŲ TYRIMAS ORGANIZACIJOJE "ALYTAUS MIESTO SAVIVALDYBĖS TEATRAS" remiantis atliktų tyrimų duomenis ir analize, atskleidžiama integruotųjų marketingo komunikacijų Alytaus miesto teatre naudojimas ir valdymas. Trečioje darbo dalyje „ALYTAUS MIESTO TEATRO INTEGRUOTOS KOMUNIKACIJOS GERINIMO PROJEKTAS“ pateikiami pasiūlymai komunikacijos gerinimui. 3 Rekomendacijos: Formuojant Alytaus teatro IMK, kiekvieną kartą prieš priimant sprendimus dėl formavimo, rekomenduojama atlikti organizacijos analizę, įvertinant gautą naudą bei priimtų sprendimų efektyvumą ir tik po to priimti sprendimus naujo IMK formavimui. Darbą sudaro 53 puslapiai, 14 lentelės, 6 paveikslai ir 28 literatūros ir informacijos šaltiniai, 2 priedai. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject marketingas, komunikacija, integruotos marketingo komunikacijos, teatro komunikacija en_US
dc.title Integruotų marketingo komunikacijų Alytaus miesto teatre tobulinimas en_US
dc.title.alternative Improvement of Integrated Marketing Communications in Alytus City Theatre en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra