DSpace talpykla

Kauno miesto kultūrinių renginių reklamos socialiniame tinkle "Facebook" gerinimas

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Daujotas, Romas
dc.date.accessioned 2020-03-09T08:18:44Z
dc.date.available 2020-03-09T08:18:44Z
dc.date.issued 2020-01-20
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/2905
dc.description Description. Cultural events are important to people social and cultural life. Cultural events and advertising are inseparable. To get in contact with more customers and to strengthen the connection with them, sellers chose advertising in social media. According to statistics, the most popular social network in Lithuania is Facebook. Event advertising is getting more and more popular. In this BA paper the effectiveness of advertising on Facebook was analyzed. Facebook advertising was compared with other advertising media. Problems. Where do the residents of Kaunas city and its districts get information about planned cultural events and is the Facebook effectively used to promote these events? Purposes. To give recommendations how to improve advertising of Kaunas city culture events on Facebook. Methods. Accomplished literature analysis and questionnaire. Statistical data was analyzed with Microsoft Office - MS Microsoft Excel program. Results. 1. Most popular advertising media is Facebook. 87% respondents are using Facebook. 2. Our selected three events’ advertisements were the most common on Facebook and other internet sites. Recommendations. Event advertising would be best distributed online as respondents tend to search for information there. Social advertising on Facebook would be the most appropriate as it would reach the largest consumer audience. Structure. Thesis consists of 51 pages, 6 tables, 25 figures, 37 references. en_US
dc.description.abstract Apibūdinimas. Kultūriniai renginiai yra svarbūs žmonių socialiniam bei kultūriniam gyvenimui. Šiuolaikinė renginių rinka yra labai plati, dėl to vartotojai gali ir nesužinoti apie jų interesus atitinkantį organizuojamą įvykį. Dėl šios priežasties kultūriniai renginiai ir reklama yra neatsiejami. Norint pasiekti vis daugiau vartotojų ir sustiprinti su jais ryšį, yra pasirenkama reklama socialiniuose tinkluose. Pagal statistiką pats populiariausias socialinis tinklas Lietuvoje yra „Facebook“. Dėl šios priežasties, renginių reklamavimas jame labai populiarėja. Darbo problema: – iš kur Kauno miesto bei rajono gyventojai gauna informacijos apie planuojamus Kauno miesto renginius ir ar efektyviai šiems renginiams reklamuoti yra naudojamas soc. tinklas „Facebook“? Darbo tikslas: atlikus literatūros šaltinių analizę bei empirinį tyrimą pateikti rekomendacijas Kauno miesto kultūros renginių reklamavimo gerinimui socialiniame tinkle „Facebook“. Metodai. Atlikta mokslinės literatūros analizė ir anketinė apklausa. Gauti statistiniai duomenys buvo apdorojami MS Microsoft Excel programa. Rezultatai ir išvados. 1. Populiariausia informacijos sklaidos priemonė, iš kurios žmonės semiasi informacijos apie Kaune vykstančius renginius – socialinis tinklas „Facebook“, juo naudojasi 87% apklaustų respondentų. 2. Įvertinus pasirinktų trijų renginių reklamas, dažniausiai jos sutinkamos buvo „Facebook“ socialiniame tinkle bei interneto puslapiuose. Rekomendacijos. Remiantis anketine apklausa ir teorine informacija, renginių reklamas palankiausia būtų platinti internete, nes respondentai jame dažniausiai ieško informacijos, internetu naudojasi kiekvieną dieną. Reklama socialiniame tinke „Facebook“ būtų pati tinkamiausia, nes taip būtų pasiekta didžiausia vartotojų auditorija. Struktūra. Darbą sudaro 51 puslapis, 6 lentelės, 25 paveikslai, 37 literatūros šaltiniai. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject reklama, socialiniai tinklai, renginiai en_US
dc.title Kauno miesto kultūrinių renginių reklamos socialiniame tinkle "Facebook" gerinimas en_US
dc.title.alternative Improvement of Promotion of Kaunas City Cultural Events on Facebook en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra