DSpace talpykla

UAB „Arvilis“ marketingo komplekso tobulinimas.

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Kalkius, Arvydas
dc.contributor.author Urbutis, Gediminas
dc.date.accessioned 2019-09-19T11:48:39Z
dc.date.available 2019-09-19T11:48:39Z
dc.date.issued 2019-06
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/2690
dc.description Every company endeavours to be an exceptional and superior among other companies. In order to satisfy customers’ needs and to determine factors conditioning the usage of company’s services, it is very significant to assess the elements of company‘s service marketing complex and to find out the effectiveness of applied elements of marketing complex.. Problem of the thesis - expressed as a problematic question: how to improve the execution of elements of service marketing complex at Arvilis UAB attracting new customers and increasing the sales volume. Aim of the thesis – to assess the elements of service marketing complex at Arvilis UAB and to foresee the possibilities how to improve them in order to increase the sales volume. Object of the thesis– service marketing complex at Arvilis UAB. Methods of the thesis: survey of scientific literature; analysis of internet sources; comparative analysis; company data analysis; questionnaire and its data survey, observation. Microsoft Excel program has been used to accomplish the survey of the research’s data and graphic visualization. Structure of the thesis: the theoretical analysis of the elements of service marketing complex has been accomplished in the first part of the thesis. The second part is based on the assessment of element improvement potential of service marketing complex. Hereto, the improvement directions for the service marketing complex at Arvilis UAB have been disclosed in the third part of the thesis. Results of the thesis: Having assessed the elements of service marketing complex at Arvilis UAB it has been estimated that this company sells qualitative furniture fittings, provides qualitative services, keeps an average price index; what is more, the staff is competent, accommodating and polite. However, apparently, there is a shortage of physical evidence and support: lack of information and advertising about the products, services and systemic means that initiate selling. Finally, the recommendations how the company could improve the elements of service marketing complex have been formulated: to develop the range of products; to improve the physical evidence of the company; to renew the exterior of the company; to buy special clothing for the employees; to create new logo of the company; to improve support tools: to arrange various seminars about furniture fitting trends; to offer discount and loyalty plans; to use free advertising on Ex Facebook; to buy an outdoor sign; to use an on-car and on - product advertising; to improve the accessibility of Arvilis UAB products and services – to create an e-store. The thesis consists of 67 pages, 8 tables, 37 pictures, 28 literature references and other information sources, 1 annexes. en
dc.description.abstract Arvydas Kalkius ir Gediminas Urbutis. UAB „Arvilis“ marketingo komplekso tobulinimas. Profesinio bakalauro baigiamasis darbas. Darbo vadovė lekt. Ernesta Karbauskienė. Kauno kolegijos Verslo fakulteto Tauragės skyrius. Kiekviena įmonė rinkoje siekia būti išskirtinė, pranašesnė už kitas kompanijas. Siekiant patenkinti vartotojų poreikius ir nustatyti veiksnius, lemiančius vartotojų naudojimąsi įmonių paslaugomis, būtina įvertinti paslaugų marketingo komplekso elementus bei išsiaiškinti įmonėse taikomų paslaugų marketingo komplekso elementų veiksmingumą. Darbo problema išreiškiama probleminiu klausimu: kaip tobulinti UAB „Arvilis“ paslaugų marketingo komplekso elementų panaudojimą, siekiant pritraukti vartotojus ir didinti pardavimų apimtis? Darbo tikslas – įvertinus UAB ,,Arvilis“ naudojamus paslaugų marketingo komplekso elementus, numatyti jų tobulinimo galimybes, siekiant didinti pardavimus. Darbo objektas – UAB ,,Arvilis“ paslaugų marketingo kompleksas. Darbo metodai: mokslinės literatūros analizė; internetinių šaltinių analizė; lyginamoji analizė; įmonės duomenų analizė; anketinė apklausa ir jos duomenų analizė; stebėjimas. Tyrimo duomenų analizei bei grafiniam vaizdavimui atlikti pasitelkta Microsoft Excel programa. Darbo struktūra: pirmoje darbo dalyje atlikta teorinė paslaugų marketingo komplekso elementų analizė. Antra darbo dalis skirta UAB „Arvilis“ paslaugų marketingo komplekso elementų tobulinimo galimybių vertinimui. Trečioje baigiamojo darbo dalyje numatomos UAB „Arvilis“ paslaugų marketingo komplekso tobulinimo kryptys. Darbo rezultatai: Atlikus UAB „Arvilis“ paslaugų marketingo komplekso elementų vertinimą nustatyta, kad įmonė prekiauja kokybiškomis baldų furnitūros prekėmis, teikia kokybiškas paslaugas, palaiko vidutinį kainų lygį, darbuotojai paslaugūs, mandagūs, kompetentingi. Tačiau fizinis akivaizdumas, rėmimas turi daug trūkumų: pasigendama informacijos ir reklamos apie prekes ir paslaugas, sistemingai taikomų pardavimo skatinimo priemonių. Teikiami pasiūlymai UAB „Arvilis“ paslaugų marketingo komplekso elementų tobulinimui: išplėsti siūlomų prekių asortimentą; tobulinti įmonės fizinį akivaizdumą; atnaujinti įmonės eksterjerą, įsigyti darbuotojams uniformas, sukurti naują įmonės logotipą; tobulinti rėmimą: rengti seminarus apie baldinės furnitūros naujoves, taikyti nuolaidas bei lojalumo planus, pasinaudoti nemokama reklama socialiniame tinkle ,,Facebook“, įsigyti lauko iškabą, reklamuotis ant įmonės automobilių bei biuro priemonių; gerinti UAB „Arvilis“ prekių bei paslaugų prieinamumą – įdiegti elektroninę parduotuvę. Darbą sudaro 67 puslapiai, 8 lentelės, 37 paveikslai, 28 literatūros ir informacijos šaltiniai, 1 priedas. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject paslaugų marketingo kompleksas, kaina, rėmimo priemonės. en_US
dc.title UAB „Arvilis“ marketingo komplekso tobulinimas. en_US
dc.title.alternative Improvement of marketing complex at Arvilis UAB. en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra