DSpace talpykla

Klientų požiūris į spa kūno procedūrų poveikį jų savijautai

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Ananikovaitė, Sandra
dc.date.accessioned 2019-09-04T10:55:28Z
dc.date.available 2019-09-04T10:55:28Z
dc.date.issued 2019-06
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/2632
dc.description The plenty of scientific and professional literature on the health effects and popularity of spa treatments lead to inquire real SPA center visitors attitude about SPA services affect for their well-being. Because in real life situations there are also cases of dissatisfaction with the service especially after body care procedures. The aim - to disclose customer attitudes towards the effects of SPA body treatments on their well-being. 1. SPA body treatments such as hydrotherapy, peloidotherapy, algotherapy, body massages and others affect the organism in a humorous, mechanical, psychological, chemical, thermal and neu-roreflective ways. 2. Well-being is the feeling of the inner state caused by the physiological (hy-drotherapy, peloidotherapy, etc.) and psychic factors. Psychic factors that influence the well-being of clients during SPA body procedures, consists of expectations, elements of the SPA en-vironment and service. 3. The results of the quantitative study showed that the majority of the respondents have a positive influence on the well-being of the SPA procedure. This is manifested by improved mood, relaxation and reduced muscle tension. The results of the qualitative research revealed that the customer's dissatisfaction with the SPA body procedures are influenced by ob-jective factors (trust, politeness, hygiene, attentiveness) and subjective (respect, environment, competence). The presence or absence of these factors has a negative impact on the well-being of clients, which is manifested by annoyance, a sense of fear, unfulfilled expectations. The rest of the poor opinion about the impact of a poor service on the well-being has a negative impact on the customer's loyalty and future visits to the SPA centers. en_US
dc.description.abstract Mokslinės ir profesinės literatūros šaltinių apie SPA procedūrų sveikatinantį poveikį ir populiaru-mą gausa paskatino pasidomėti realiu SPA centrų lankytojų požiūriu apie teikiamų paslaugų įtaką jų savijautai, nes realiose gyvenimo situacijose pasigirsta ir nepasitenkinimo atlikta procedūra at-vejų, ypač po kūno priežiūros paslaugų. Darbo tikslas - atskleisti klientų požiūrį į SPA kūno procedūrų poveikį jų savijautai. 1. SPA kūno procedūros tokios kaip hidroterapija, peloidoterapija, algoterapija, kūno masažai ir kitos veikia organizmą humoraliniu, mechaniniu, psichologiniu, cheminiu, terminiu ir neuroreflek-siniu būdais. 2. Savijauta – tai vidinės būsenos pojūtis, nulemtas fiziologinių (hidroterapija, peloi-doterapija ir kt.) ir psichinių veiksnių. Psichiniai veiksniai, kurie daro įtaką klientų savijautai SPA kūno procedūrų metu, susiveda į lūkesčius, SPA aplinkos elementus ir aptarnavimą. 3. Kiekybinio tyrimo rezultatai parodė, kad SPA procedūros kūnui daugumai respondentų turi teigiamą poveikį savijautai. Tai pasireiškia pagerėjusia nuotaika, poilsiu ir sumažėjusia raumenų įtampa. 4. Kokybi-nio tyrimo rezultatai atskleidė, kad klientų nepasitenkinimui SPA kūno paslauga įtakos turi objek-tyvūs (pasitikimas, mandagumas, higiena, dėmesingumas) ir subjektyvūs (pagarba, aplinka, spe-cialisto kompetencija) veiksniai. Šių veiksnių neteisingas buvimas arba nebuvimas, turi neigiamos įtakos klientų savijautai, kuri pasireiškia susierzinimu, baimės jausmu, neįgyvendintais lūkesčiais. Likusi prasta nuomonė apie nekokybiškos paslaugos įtaką savijautai daro neigiamą įtaką kliento lojalumui ir jo būsimiems apsilankymams SPA centruose. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject SPA, kūno procedūros, poveikis savijautai, klientų požiūris en_US
dc.title Klientų požiūris į spa kūno procedūrų poveikį jų savijautai en_US
dc.title.alternative Clients' Attitude Towards the Impact of SPA Body Treatments to Well-being en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra