dc.contributor.author |
Šematonytė, Kotryna |
|
dc.date.accessioned |
2019-09-04T06:04:18Z |
|
dc.date.available |
2019-09-04T06:04:18Z |
|
dc.date.issued |
2019-06-30 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/2608 |
|
dc.description |
According to Šuminas (2010), the media in contemporary society has become an integral part of the basic day. Many are looking for information, answers to questions, and news by using media. Uznienė (2009) stated in her literature that it is through the media that human life is affected and different attitudes towards certain things are formed. Kumar and others (2016) confirms this idea of Uznienė, claiming that the media, especially social ones, contain many advertisements related to teeth whitening tools and procedures and people are encouraged to try this procedure. Since Henry and Goldie (2016) stated that the teeth whitening procedure is probably the most popular dental care procedure nowadays, the aim of the research is to reveal the influence of the media on the decision of a person to make a whitening procedure |
en_US |
dc.description.abstract |
Pasak Šumino (2010) medijos šiuolaikinėje visuomenėje tapo neatsiejama žmogaus dienos dalimi. Daugelis ieško informacijos, atsakymų į iškilusius klausimus, domisi naujienomis būtent naudodamiesi medijomis. Uznienė (2009) savo literatūroje teigė, kad būtent per medijas yra veikiamas žmogaus gyvenimas ir formuojamas skirtingas požiūris į tam tikrus dalykus. Kumar ir kt. (2016) patvirtina šią Uznienės mintį teigdamas, kad medijose, ypač socialinėse, pateikiama daug reklamų, susijusių su dantų balinimo priemonėmis ir procedūromis, kurios dažnai ragina išmėginti šią procedūrą. Kadangi Henry ir Goldie (2016) teigė, kad dantų balinimo procedūra yra bene populiariausia dantų priežiūros procedūra šiais laikais, todėl atliekamo tyrimo tikslas yra atskleisti ar medijos yra vienas iš kriterijų dėl ko žmogus nusprendžia atlikti dantų balinimo procedūrą |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.subject |
Medijos, dantų balinimas |
en_US |
dc.title |
Medijų vaidmuo žmogaus apsisprendimo procese dėl dantų balinimo procedūros |
en_US |
dc.title.alternative |
The Role of Media for a Person's Choice for Teeth Whitening Procedure |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |