DSpace talpykla

Marškinėlių jaunimui serijos ,,Laiko ryklys‘‘dizainas

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Šimaitytė, Šarūnė
dc.date.accessioned 2019-01-21T06:19:56Z
dc.date.available 2019-01-21T06:19:56Z
dc.date.issued 2018-06
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/258
dc.description The theme of the diploma work is The design of a series on t-shirts for young people, the main problem theme which born as the character “Time Shark”. I was looking for problems that unite not only me and my acquaintances, but such problem, which brings together a large part of nowadays population and active users. There was no need to take a long way to search for it, i found very common thing - the consumption of social media and the growth in consumption every day. I created the character “TIME SHARK”. The time shark is today’s our choice to use consumers that takes away most of our time, and nobody else as a facebook, instagram or snapchat are platforms that do not sleep and take our some hours per once we “scroll” something by smartphone. As one of Lithuanian known vlogger made video clip, O. Šurajevas mentioned: We make a trip to the nature to catch the rest with mobile, then we are going to the toilet clearly picking up a mobile to scroll something during this time and we take using it other way of relaxing instead of having communicated with friends, family or alive surroundings. O. Šurajevas argues that it is not so harmful to comment a bit agressive something or someone on Delfi website, nor to kill another state or take slaves to the Siberian. Of course, developing social media broadcasts more deeply would take us to illegal black market networks, but the stop which I decided to stay is the winners of these smartphones applications by using data and the annual statistics. I stopped here with the aim of protecting the importance and identity of design, our seek for fashion and technology matter points by creating two series of graphic prints which was born by my creative cloud on T-SHIRTS with NFC - the newly introduced technology in Lithuania. Who needs that kind of integration and wearing different t-shirt with additional technology input? It should be for everyone who wants to pay attention, to be successful and to share something everyday. The task of these t-shirts is not only to draw instant or unexpected attention of people we walk through on the street, but also to show that we know how NFC operates and that we keep moving along with technology today. Also, this solution detail, together with the movement, must not only draw attention to the people who already know what the applications are on t-shirts and how they work, but also to educate some people being in a distant from this usage data, technology growing world. en
dc.description.abstract Diplominio darbo tema- marškinėlių jaunimui serijos dizainas, kurio pagrindinė probleminę tematiką sudarė personažo ,, Laiko ryklys ‘‘ gimimmas. Problemos ieškojau tokios, kuri apjungtų ne tik mane ir mano pažįstamus, tačiau tokios problemos, kuri šiandien jungia didžiają dalį pasaulio gyventojų ir aktyvių vartotojų. Toli nereikėjo keliaut mintimis, kad būtų aišku kokia tai problema- socialinių medijų vartojimas ir vartojimo augimas kas dien. Taigi, taip sukūriau personažą ,, LAIKO RYKLĮ’’. Laiko ryklys tai šiandieninis mūsų pasirinktinas vartojimas atimantis daugiausiai mūsų turimo laiko ir kas gi kitas kaip facebook, instagram ar snapchat - tai platformos, kurios nejučia praryja keletą valandų per vieną prisėdimą ‘‘paskrolint’’ išmaniuoju telefonu. Kaip vienam iš savo video klipų O. Šurajevas paminėjo: Mes važiuojam prie gamtos, kad pabūtumėme ragelyje, einant į tualetą aišku pasiimam ragėlį ir bet kaip kitaip poilsiaujant užuot bendravę su draugais, mes įlendame į ragelius. Čia sustojau su tikslu apginti dizaino, įvaizdžio ir technologijų taškų svarbą bei tapatumą, pateikiant savo sukurtus išmaniuosius marškinėlius su autorinėmis grafikomis ir nauju kitonišku laikino kontakto darbo konceptu. Šių marškinėlių užduotis yra ne tik atkreipti momentinį ar netikėtą žmonių dėmesį einant gatve, tačiau ir parodyti, jog mes žinome patys kaip veikia NFC ir judame kartu su technologijomis šiandien. Taip pat, ši sprendimo dalelė kartu su judėjimu turi ne tik atkreipti dėmesį žmonių, kurie jau žino kokios čia programėlės vaizduojamos ir kaip jos veikia, bet ir edukuoti nuo šio pasaulio šiek tiek atitolusius. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Grafinis dizainas / NFC tag / Marškinėliai / Įvaizdis / Marškinėlių spauda / Sublimacija / Identitetas / Socialinės medijos / Vartotojai ir vartotojiškumas / Socialinių medijų programėlės / Išmanieji telefonai / Statistikos / Grafika / Išmanieji marškinėliai / Dizainas en_US
dc.title Marškinėlių jaunimui serijos ,,Laiko ryklys‘‘dizainas en_US
dc.title.alternative Design of T-shirts for youth „Time shark“ en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra