DSpace talpykla

Developing a Global Mindset of Staff in a Chain Hotel : the Case of Comfort Hotel

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Spiečiūtė, Greta
dc.date.accessioned 2019-08-28T10:43:29Z
dc.date.available 2019-08-28T10:43:29Z
dc.date.issued 2019-06-12
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/2548
dc.description Darbo aprašymas – Pasauliui tampant vis globalesniam, kokių veiksmų galima imtis norint pasiekti pasaulinio globalumo viešbučiui. Pagrindinė problema - Šiuolaikinis pasaulis nuolat keičiasi ir vystosi. Ir svarbu, kad bet kuri bendrovė nuolat stengtųsi siekti naujų ir įdomių dalykų. Kitaip tariant, bandyti ir siekti įgyvendinti pasaulinį požiūrį. Kai kuriais atvejais sunku šį tikslą pasiekti, turint omenyje, kad kai kurie vadovai ar darbuotojai mažai domisi siekiu. Tikslas - sužinokite, kaip viešbutis gali plėtoti pasaulinį savo darbuotojų požiūrį. Darbo metodai: Šiame darbe naudojami tyrimo metodai: • Literatūros analizė • Klausimynas Žinoma, šis darbas nebūtų tyrimas, jei nebūtų įtrauktas realus gyvenimo atvejis - tai grandinio viešbučio „Comfort Hotel“ indėlis. Struktūra - Šis dokumentas susideda iš trijų pagrindinių dalių. Pirmoji dalis skirta įvairių autorių nuomonių sklaidos, nurodant svarbiausius pasaulinio mąstymo aspektus; kartu aptarint problemas, kylančias kuriant pasaulinį mąstymą. Antra, praktinėje dalyje daugiausia dėmesio buvo skiriama moksliniam tyrimui, kuris buvo atliktas šio darbo tikslams, nustatant klausimyną. Galiausiai, trečioji dalis, kurioje pateikiamos rekomendacijos „Comfort“ viešbučiui, kad jis galėtų pagerinti pasaulinio mąstymo apie savo darbuotojus judėjimą. Rezultatai - „Comfort“ viešbučio požiūris yra daugumoje globalus, turint mintyje dauguma darbuotojų viešbutyje Comfort yra jauni žmonės. Žinoma, visada yra galimybių tobulėti ir bandyti keistis, bet šiuo metu galima teigti, kad Comfort viešbutis eina teisingu keliu. en
dc.description.abstract Global mindset is important in any work space. The way global mindset is described in various articles are different, but together really similar. Different authors talk about this issue in their own way, but together building the same concept. It together also ties in the concept of globalization as a part of building material of the global mindset. This allows the company to stand out in the bigger picture, making them look different, more diverse. In short global mindset pushes anyone involved towards becoming more interculturaly competent and attractive market vise. en_US
dc.language.iso en en_US
dc.subject hotels, global mindset, tourism en_US
dc.title Developing a Global Mindset of Staff in a Chain Hotel : the Case of Comfort Hotel en_US
dc.title.alternative Tinklinių viešbučių darbuotojų globalios mąstysenos fomavimas: Comfort Hotel atvejis en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra