DSpace talpykla

Trijų žvaigždučių viešbučio „Ibis Kaunas Centre“ valdymo ypatumai

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Danilevičiūtė, Ieva
dc.date.accessioned 2019-08-23T07:19:12Z
dc.date.available 2019-08-23T07:19:12Z
dc.date.issued 2019-06-12
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/2446
dc.description Nowadays hospitality industry is changing very fast, hoteliers seek for the most effective management and because of that, they choose hotel operators, which have a lot of experience and offer their know-how. Management agreement is one of the most popular management forms in hotel industry. It is inexpensive and fast brand development method, which is chosen often in hotel business. Worldwide known brands like Marriot or Hilton are expanding in Lithuania’s market, so that’s why it is important to analyse hotel management peculiarities. The aim of the professional BA thesis – to analyse management peculiarities in hotel Ibis Kaunas Centre. Objectives of the professional BA thesis: 1. To conduct analysis of hotel management. 2. To analyse the management situation of the hotel Ibis Kaunas Centre. 3. To determine the impact of management form on hotel management by doing a qualitative study. 4. To make suggestions on how to exploit the benefits and tools of a management contract in hotel management. Methods of the professional BA thesis: the analysis of scientific literature and other information resources, structured expert interview. The structure of the professional BA thesis: The theoretical part discusses four hotel management forms, their peculiarities and differences. The practical part of the work introduces situation analysis of the hotel “Ibis Kaunas Centre”, methodology of the research and the results of the research. The project part, based on analysis of three expert interviews, provides recommendations for better hotel management and exploitation of management contract benefits. en
dc.description.abstract Šiuo metu svetingumo rinka išgyvena daugybę įvairiausių pokyčių, susijusių su naujomis technologijomis, dizainu, globalizacija, įmonės siekia kuo efektyvesnio valdymo. Dėl šių pasikeitimų individualiems viešbučių savininkams sunku susiorientuoti ir veikti, todėl vis dažniau yra kreipiamasi į valdymo įmones, kurios turi daug patirties šioje rinkoje ir siūlo savo žinias (angl. know-how). Valdymo sutartis yra viena populiariausių viešbučių valdymo formų (Durden, 2018). Tai mažai laiko ir investicijų reikalaujantis viešbučių prekinių ženklų plėtros būdas, kurį dažnai renkasi dirbantys viešbučių versle. Pagal didžiausios pasaulyje konsultavimo ir paslaugų organizacijos „HVS“ atlikta tyrimą (2017), 2017 metais suskaičiuoti 475 valdymo sutarties kontraktai ir daugiau nei 55 valdančiosios įmonės. Pirmoji valdymo sutartis buvo pasirašyta dar 1963 m., tarp „Hilton International“ ir Honk Kongo įmonės, tačiau dar ir šiomis dienomis sudaromose sutartyse galima atrasti pirmosios valdymo sutarties aspektų (Evanoff, 2017). 2018 metais Lietuvoje viešbučių plėtra buvo labai aktyvi, rinkoje atsidarė (bus atidaryti) pasaulyje žinomų prekinių ženklų „Hilton“, „Marriot“ ir kt. viešbučiai (Inreal grupė, 2019). Atsižvelgiant į tai, kad tokių pasaulyje žinomų prekinių ženklų viešbučių plėtra Lietuvoje yra aktyvi, aktualu išanalizuoti viešbučių valdymo ypatumus. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject viešbučių valdymas, valdymo ypatybės, turizmas en_US
dc.title Trijų žvaigždučių viešbučio „Ibis Kaunas Centre“ valdymo ypatumai en_US
dc.title.alternative Peculiarities of Managing the Three Star Hotel Ibis Kaunas Centre en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra