DSpace talpykla

Kelionių organizavimo paslaugų vartotojų lūkesčiai UAB "Alfa" pavyzdžiu

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Macaitytė, Skaistė
dc.date.accessioned 2019-08-23T06:38:40Z
dc.date.available 2019-08-23T06:38:40Z
dc.date.issued 2019-06-11
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/2431
dc.description The professional BA introduce theoretical and practical analysis about consumer of tour operator service expectations and factors, which create expectations. Referred to research of company “Alfa” consumers and workers opinion. Consumer‘s expectations is important in selling service of tour operator. When the service matches with consumer‘s expectations, service quality becomes better. Finding consumer expectations helps company to win competitive struggle. The main problem of the (professional BA thesis) – consumers are different and it is hard to find expectations. The aim of the (professional BA thesis) – to find consumer of tour operator services expectations and factors, which create expectations. Objectives of the (professional BA thesis): tour operator service consumer’s expectations. Methods of the (professional BA thesis) – analysis of scientific literature, analysis of statistical data, questionnaire, interview, SSGG analysis. The structure – the theoretical part discusses travel arrangement service types of consumer’s, internal and external factors of consumer’s behaviour, consumer’s expectations and factors, which create expectations. The practical part of the work introduces the results of the company “Alfa” workers interviews and consumer’s expectations research. The projectical part of the work presents recommendations referred to theoretical and practical parts of work. The conclusions of the work presents that company „Alfa“ custumer‘s expectations are related to price and quality ratio. Friends, acquaintances, relatives opinion is the main factor, which create expectations. Recommendations are based on finding of customer‘s expectations and main factors which create customer‘s expectation. To solve the problem need to manage factors that determine customer expectations. en
dc.description.abstract Remiantis valstybinio turizmo departamento duomenimis (2018) Lietuvoje veikia 253 kelionių organizatoriai. Lietuvoje kelionių organizatorių skaičius yra gan didelis, o vartotojų skaičius auga nežymiai, todėl atsiranda didėjanti konkurencija. Kelionių paslaugų teikėjai taiko įvairias priemones, kad pritrauktų vartotojų dėmesį: akcijos, reklamos, nuolaidos, naujos kryptys, paskutinės minutės pasiūlymai, individualių kelionių idėjos. Tačiau norint pritraukti tam tikrą žmonių grupę reikia suvokti, kokie yra vartotojų poreikiai. „Vartotojų pasitenkinimas reiškia vartotojų vertinimą produktui ar paslaugai, remiantis, ar jis patenkino jų poreikius ir lūkesčius“ (Zeithaml 2012). Dėl šios priežasties svarbu išsiaiškinti, kaip būtų galima realizuoti vartotojų lūkesčius. Tačiau tai nėra taip paprasta: pagal tyrėjus, kurių darbai bus aptariami šiame darbe, vartotojai yra labai skirtingi ir yra daug vartotojų klasifikavimo būdų. Taip pat vartotojų lūkesčius lemia tam tikri veiksniai, kurie turi didelę įtaką paslaugų teikimui. Tai reiškia, kad kiekviena įmonė, teikianti paslaugas ar produktus, turi suvokti vartotojo lūkesčius bei juos lemiančius veiksnius. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject kelionių organizavimas, vartotojų lūkesčiai, turizmas, analizė en_US
dc.title Kelionių organizavimo paslaugų vartotojų lūkesčiai UAB "Alfa" pavyzdžiu en_US
dc.title.alternative Consumer Expectations of Tour Operator Services (based on example of UAB Alfa) en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra