dc.contributor.author |
Šupailaitė, Gabrielė |
|
dc.date.accessioned |
2019-08-22T10:58:38Z |
|
dc.date.available |
2019-08-22T10:58:38Z |
|
dc.date.issued |
2019-06-10 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/2414 |
|
dc.description |
Thesis description. Research of inovation install opportunities in tourism organisation „Aš keliauju“. This topic is relevant in nowadays modern world, inovationsplaysimportantrolein all organisational activities. New installation allows for small business or companies to adapt, that helps to improve and achieve certain goals. Thesis aim. To analyse inovation install opportunities in tourism organisation „Aš keliauju“. Methods. Scientific literature analysis, interview, questionnaire, SSGG analysis.
Structure . Final thesishas3parts:theoretical,analyticalandprojectional.Theoreticalpart analyzed importanceofinovationsintourismsection.Analyticalpartdescribessituationalanalysis, quality and quantity research results, SSGG analysis, purpose to find outweaknessesandstrengths of organisation. Projectional part consists of recommendations for trip organiser in inovation install.
Results. "Aš keliauju" organizer getting presented with innovation offer, that allows for organization to focus on new market and new marketing offers. This way allows to optimise internet page and social media opportunities. Job included 50 pages, 3 tables, 16 pictures, 40 scientific literature articles, 2 annex. |
en |
dc.description.abstract |
Šiandieniniame pasaulyje inovacijos vystant verslą įgauna pagreitį ir
užima svarbią vietą visose organizacijos veiklose. Jų diegimas reiškia verslo ar įmonės prisitaikymą
vykstant pokyčiams, kurie atveria naujas galimybes įgyvendinti tikslus. Inovacija tai procesas, kuris
sudaro naujos paslaugos sukūrimą arba senos patobulinimą. Pagrindinis šio proceso tikslas vartotojų
poreikių tenkinimas. Naujų produktų/paslaugų sukūrimas arba patobulinimas, kurie padeda
išsilaikyti rinkoje, siekti pelno bei apriboti naujų konkurentų atėjimą į rinką. Svarbu suvokti, kad
prieš pradedant diegti inovaciją labai svarbu išanalizuoti inovacijos svarbą, kūrimo ir sėkmės
veiksnius bei inovacijos vertingumo suvokimą, kurie daro įtaką inovacijos kūrimui.
Inovacijos ne mažiau svarbios turizmo įmonėse, kurios susiduria su dideliu
konkurencingumu. Tačiau svarbu nesilaikyti senų tradicijų ir ieškoti inovatyvių būdų, kaip išsiskirti
savo teikiamomis paslaugomis. Nors turizmo organizacijos yra priklausomos nuo kitų turizmo
išteklių, inovacijos ir jų taikymas turizme yra pagrindinis veiksnys šiuolaikinėje rinkoje, kuris
užtikrina turizmo organizacijų sėkmę, bei padeda prisitaikyti prie besikeičiančių rinkos sąlygų. Taip
pat diegiant inovacijos galima užtikrinti geresnį vartotojų pasitenkinimą naudojant produktus bei
paslaugas. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.subject |
turizmas, inovacijos, inovacijų diegimas |
en_US |
dc.title |
Inovacijų diegimo galimybės turizmo organizacijoje "Aš keliauju" |
en_US |
dc.title.alternative |
Deployment Options of Innovations in the Tourism Company Aš keliauju |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |