DSpace talpykla

Inovacijų diegimo galimybės turizmo organizacijoje "Aš keliauju"

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Šupailaitė, Gabrielė
dc.date.accessioned 2019-08-22T10:58:38Z
dc.date.available 2019-08-22T10:58:38Z
dc.date.issued 2019-06-10
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/2414
dc.description Thesis description. ​Research of inovation install opportunities in tourism organisation „Aš keliauju“. This topic is relevant in nowadays modern world, inovationsplaysimportantrolein all organisational activities. New installation allows for small business or companies to adapt, that helps to improve and achieve certain goals. Thesis aim. ​To analyse inovation install opportunities in tourism organisation „Aš keliauju“. Methods. ​Scientific literature analysis, interview, questionnaire, SSGG analysis. Structure​ . Final thesishas3parts:theoretical,analyticalandprojectional.Theoreticalpart analyzed importanceofinovationsintourismsection.Analyticalpartdescribessituationalanalysis, quality and quantity research results, SSGG analysis, purpose to find outweaknessesandstrengths of organisation. Projectional part consists of recommendations for trip organiser in inovation install. Results. ​"Aš keliauju" organizer getting presented with innovation offer, that allows for organization to focus on new market and new marketing offers. This way allows to optimise internet page and social media opportunities. Job included 50 pages, 3 tables, 16 pictures, 40 scientific literature articles, 2 annex. en
dc.description.abstract Šiandieniniame pasaulyje inovacijos vystant verslą įgauna pagreitį ir užima svarbią vietą visose organizacijos veiklose. Jų diegimas reiškia verslo ar įmonės prisitaikymą vykstant pokyčiams, kurie atveria naujas galimybes įgyvendinti tikslus. Inovacija tai procesas, kuris sudaro naujos paslaugos sukūrimą arba senos patobulinimą. Pagrindinis šio proceso tikslas vartotojų poreikių ​ tenkinimas. Naujų produktų/paslaugų sukūrimas arba patobulinimas, kurie padeda išsilaikyti rinkoje, siekti pelno bei apriboti naujų konkurentų atėjimą į rinką. Svarbu suvokti, kad prieš pradedant diegti inovaciją labai svarbu išanalizuoti inovacijos svarbą, kūrimo ir sėkmės veiksnius bei inovacijos vertingumo suvokimą, kurie daro įtaką inovacijos kūrimui. Inovacijos ne mažiau svarbios turizmo įmonėse, kurios susiduria su dideliu konkurencingumu. Tačiau svarbu nesilaikyti senų tradicijų ir ieškoti inovatyvių būdų, kaip išsiskirti savo teikiamomis paslaugomis. Nors turizmo organizacijos yra priklausomos nuo kitų turizmo išteklių, inovacijos ir jų taikymas turizme yra pagrindinis veiksnys šiuolaikinėje rinkoje, kuris užtikrina turizmo organizacijų sėkmę, bei padeda prisitaikyti prie besikeičiančių rinkos sąlygų. Taip pat diegiant inovacijos galima užtikrinti geresnį vartotojų pasitenkinimą naudojant produktus bei paslaugas. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject turizmas, inovacijos, inovacijų diegimas en_US
dc.title Inovacijų diegimo galimybės turizmo organizacijoje "Aš keliauju" en_US
dc.title.alternative Deployment Options of Innovations in the Tourism Company Aš keliauju en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra