DSpace talpykla

Elektroninės prekybos tobulinimas marketingo priemonėmis ,,Pasaulio lietuvių centro leidykloje“

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Matulionytė, Rūta
dc.date.accessioned 2019-08-16T11:05:16Z
dc.date.available 2019-08-16T11:05:16Z
dc.date.issued 2019-06-19
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/2351
dc.description The structure –The theoretical part discusses about analyzation of scientific literature which is about e-commerce. The analytical part of the work introduces the results of the questionnaire and short company’s characteristic is provided. The projectical part is where e-shop upgrading opportunities are discussed. en_US
dc.description.abstract Darbo struktūra. Teorinėje dalyje atlikta lyginamoji mokslinės literatūros analizė apie elektroninę prekybą. Analitinėje dalyje pateikiama trumpa įmonės charakteristika, anketinės apklausos gautų rezultatų pateikimas. Projektinėje dalyje siūlomos tobulinimo galimybės elektroninio knygyno dizainui ir svetainių optimizavimo paieškos sistemoms tobulinti. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Elektroninės prekybos tobulinimas, marketingo priemonės en_US
dc.title Elektroninės prekybos tobulinimas marketingo priemonėmis ,,Pasaulio lietuvių centro leidykloje“ en_US
dc.title.alternative Improving E-commerce with Marketing Tools at Pasaulio Lietuvių Centro Leidykla en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra