dc.contributor.author |
Aukštikalnis, Benas |
|
dc.date.accessioned |
2019-08-13T08:17:06Z |
|
dc.date.available |
2019-08-13T08:17:06Z |
|
dc.date.issued |
2019-06-13 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/2182 |
|
dc.description |
Consists of three main parts. First part analyses literature . Second part analysis UAB “Rokiškiopienas” and presents the company clients survey data. Third part presents decisions that could improve UAB “Rokiškiopienas” image. |
en_US |
dc.description.abstract |
Pirmoje dalyje nagrinėjami teoriniai literatūros šaltiniai. Antroje dalyje analizuojami UAB „Rokiškio pienas“ duomenys, veiksmai susieti su įmonės įvaizdžio formavimu, tyrimo metodika ir tyrimo rezultatai. Trečioje dalyje aprašomi pagrįsti įmonės „Rokiškio pienas“ įvaizdžio tobulinimo sprendimai. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.subject |
Įmonės įvaizdis, įvaizdžio tobulinimas, marketingo komunikacijos priemonės. |
en_US |
dc.title |
UAB „Rokiškio pienas“ įvaizdžio tobulinimo sprendimai |
en_US |
dc.title.alternative |
Image Development Solutions of Rokiškio Pienas UAB |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |