DSpace talpykla

Restoranų tinklo „Grill London“ paslaugų pasirinkimą lemiantys veiksniai

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Čiudiškytė, Eglė
dc.date.accessioned 2019-08-12T07:33:48Z
dc.date.available 2019-08-12T07:33:48Z
dc.date.issued 2019-06-11
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/2100
dc.description In the theoretical part, the factors influencing the consumer's choice of the product or service are discussed, the analytical part analyzes the information on the Grill London restaurant network, the analysis of the questionnaire, conclusions and suggestions. en_US
dc.description.abstract Pirmoje dalyje aptariama su kokiais veiksniais vartotojas susiduria renkantis prekę ar paslaugą, taip pat analizuojama kokius veiksnius renkasi įmonė pritraukti naujus klientus. Antroje dalyje analizuojama vartotojų nuomonė, trečioje dalyje siūlomi pasirinkimai, kurie padėtų restoranui išlaikyti esamus vartotojus ir pritrauktų naujų. Paskutinėje dalyje darbas apibendrinamas ir parašomos gautos išvados. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Paslauga, vartotojų elgsena, konkurentai. en_US
dc.title Restoranų tinklo „Grill London“ paslaugų pasirinkimą lemiantys veiksniai en_US
dc.title.alternative Factors Determining the Choice of Grill London Restaurant Network Services en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra