DSpace talpykla

Įmonės „Cor de - S“ reprezentacijos priemonių kūrimas

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Koženiauskaitė, Simona
dc.date.accessioned 2019-08-12T05:03:32Z
dc.date.available 2019-08-12T05:03:32Z
dc.date.issued 2019-06-17
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/2086
dc.description „Cor – de S“ is a small company that works with events planning, decor, and floral designs. The company for it is business uses only one social media platform - Facebook. The head of the company had mentioned about expanding her business. Accordingly, she needs more platforms to use to increase her audience and compete in the market. To create a product that might be able to compete in the market, it required to analyze client work (used SWOT analysis) and competitors. The analysis shows client main issues – lack of communication with the audience, rarely uploading photos and most of them are low quality. Also, the analysis of already existing products in the market has been done. The results of the analysis lead to the conclusion of products which can be produced for „Cor – de S“ to improve its public face – Instagram business account, it would help with engaging with an audience, adding the content, video of event decor, representative website and digital and printable portfolio. The analytical part contains the description of the company „Cor – de S“, analysis of competitors and products, also literature related to the topics. The practical part contains the product development process. Description of solutions that were applied to the project. The economic part contains economic calculations and a market overview. The employee safety section describes work conditions, which ensures safe and healthy work. en
dc.description.abstract Baigiamojo darbo tema. „Cor – de S“ įmonės reprezentacinio turinio kūrimas Baigimojo darbo tikslas. Pritaikant studijų ir praktikos metu įgytas žinias sukurti turinį, kuris reprezentuotų „Cor – de S“ įmonę. Darbo uždaviniai: 1. Išanalizuoti konkurentus ir užsakovą; 2. Sukurti užsakovo verslui Instagram paskyrą; 3. Kurti ir kelti turinį į sukurtą paskyrą, analizuoti auditoriją ir jos poreikius; 4. Sukurti animuotus šablonus Instagram istorijoms; 5. Sukurti šventės vietos dekoravimo filmuką; 6. Sukurti reprezentacinę internetinę svetainę; 7. Sukurti reprezentacinį leidinį - katalogą su užsakovo darbais. Darbo struktūra. Baigiamąjį darbą sudaro: santrauka, turinys, įvadas, analitinė dalis, projektinė dalis, išvados, literatūros sąrašas. Darbo rezultatai. Baigiamojo darbo metu buvo sukurta: įmonės paskyra Instagram platformoje, video, sukurtos 32 animuotos istorijos ir šablonai, reprezentacinis žiniatinklis ir 2 katalogai. Darbo apimtis. Darbą sudaro 47 lapai, 31 paveiksliukas, 5 lentelės, 27 literatūros šaltiniai. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Žiniatinklis, socialiniai tinklai, konkurentų analizė, video kūrimas, portfolio. en_US
dc.title Įmonės „Cor de - S“ reprezentacijos priemonių kūrimas en_US
dc.title.alternative Development of the representation tools for the enterprise Cor de - S en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra