DSpace talpykla

UAB „Pecu Nino” prekės ženklo „Lidito” rėmimo komplekso tobulinimas.

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Mickevičiūtė, Austėja
dc.date.accessioned 2019-08-09T07:13:51Z
dc.date.available 2019-08-09T07:13:51Z
dc.date.issued 2019-06-13
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/2008
dc.description The theoretical part discusses the concepts of the promotion complex, the process of its creation, the characteristics of the action and the effectiveness of the measures. The analytical part presents the characteristics of the company, justification of the choice of the research method and analysis of the research results.The practical part offers suggestions on how to solve the main problem and offers various measures of the support complex. en_US
dc.description.abstract Teorinėje dalyje aptariama rėmimo komplekso sąvokos, jo kūrimo eiga, veiksmų charakteristikos ir priemonių efektyvumas. Analitinėje dalyje pristatoma įmonės charakteristika, tyrimo metodo pasirinkimo pagrindimas ir tyrimo rezultatų analizė. Praktinėje dalyje yra teikiami pasiūlymai kaip spręsti pagrindinę problemą, siūlomos įvairios rėmimo komplekso priemonės. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Prekės ženklas, rėmimo kompleksas, tobulinimas. en_US
dc.title UAB „Pecu Nino” prekės ženklo „Lidito” rėmimo komplekso tobulinimas. en_US
dc.title.alternative Developing the Promotion Mix of Lidito Brand by Pecu Nino UAB en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra