DSpace talpykla

Inovatyvių technologijų taikymas komunikacijai

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Minkevičius, Modestas
dc.date.accessioned 2019-03-15T09:28:02Z
dc.date.available 2019-03-15T09:28:02Z
dc.date.issued 2018-06-20
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/1197
dc.description The aim of the final bachelor's thesis is to create preventive advertisements with the use of innovative technologies in order to have a responsible and valuable micro-enterprise communication with the public. Because the micro-enterprise does not have large resources, preventive advertisements is being developed by optimizing costs. In order to research the purpose of this work, the following tasks of work have been set out: to discuss the benefits of innovative technologies in the microenterprise communication with the public on the basis of scientific literature; to discuss Corporate Social Responsibility (CSR) activities and communication with the public; to base the effectiveness of innovative technologies in preventive advertisements to use innovative technologies in practice to create preventive advertisements. The concept of communication between innovative technologies and socially responsible microenterprises was analyzed during the work. Innovative technologies have created three preventive advertisements. Preventive advertisement against bullying "Is It Worth It?" was created using a 360degree camera; preventive advertisement against bullying "Change This Statistics" was developed using an adaptation of stopped frame photography technique a short preventive advertisement that promotes the implementation of ideas was developed using slow-motion photography technique. Preventive advertisements were published on the internet. After creating posters on the subject of bullying, preventive advertisements has been published in the public space using a QR code. During the process of creating advertisements installation and layout skills with adobe software was improved. In order to create advertisements and to optimize the company costs, economic calculations are needed to evaluate the product and the cost of its production. Other socially responsible micro-enterprises and their communication with the public have also been analyzed. en
dc.description.abstract Baigiamojo bakalauro darbo tikslas - sukurti socialines reklamas, naudojantis inovatyviomis technologijomis, siekiant atsakingo ir vertingo mikroįmonės komunikavimo su visuomene. Kadangi mikroįmonė neturi didelių išteklių, socialinė reklama kuriama, optimizuojant išlaidas. Siekiant šio darbo tikslo, iškelti tokie darbo uždaviniai: remiantis moksline literatūra, aptarti inovatyvių technologijų naudą mikroįmonės komunikacijoje su visuomene; aptarti įmonių socialinės atsakomybės (ĮSA) veiklas ir komunikaciją su visuomene; pagrįsti inovatyvių technologijų efektyvumą socialinėje reklamoje; panaudoti inovatyvias technologijas praktiškai, siekiant sukurti socialines reklamas. Darbo metu išanalizuotos inovatyvių technologijų ir socialiai atsakingos mikroįmonės komunikacijos sampratos. Inovatyvių technologijų pagalba sukurtos trys socialinės reklamos. Naudojantis 360 laipsnių kamera sukurta socialinė reklama prieš patyčias „Ar verta?“; pritaikant sustabdyto kadro techniką sukurta socialinė reklama prieš patyčias „Pakeisk šią statistiką“ ; sukurta trumpa socialinė reklama skatinanti įgyvendinti idėjas naudojantis sulėtinto kadro technika. Socialinės reklamos publikuotos internetinėje erdvėje. Sumaketavus plakatus patyčių tematika, QR kodo pagalba, socialinės reklamos publikuotos ir viešojoje erdvėje. Kuriant šias reklamas, pagerinti montavimo ir maketavo įgūdžiai naudojantis „Adobe“ paketo programomis. Siekiant kurti reklamą, optimizuojant įmonės išlaidas, atlikti ekonominiai skaičiavimai reikalingi įvertinant produktą ir jo kūrimo savikainą. Taip pat išanalizuota kitų socialiai atsakingų mikroįmonių veikla ir komunikacija su visuomene. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Mikroįmonės, „Astausukursiu.lt”, inovatyvios technologijos, komunikacija, sustabdytas kadras, sulėtintas kadras, 360 laipsnių, QR kodas. en_US
dc.title Inovatyvių technologijų taikymas komunikacijai en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra