DSpace talpykla

Kompiuterinio žaidimo „Presidential election“ kūrimas

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Meškauskas, Justas
dc.date.accessioned 2019-03-15T09:25:31Z
dc.date.available 2019-03-15T09:25:31Z
dc.date.issued 2018-06-19
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/1195
dc.description Work objective - to demonstrate the knowledge gathered throughout the studies and to create a fully functioning computer game. Analytic part of the essay evaluates what game genre is the most popular in the current gaming industry. It also inspects which age, sex and race groups plays video games the most. This gathered information is used as an example of a successful video game, which can be positively advertised and presented to the consumers. The analysis also evaluates the pros and cons of the program system and compares it to other successful ones in the industry. The project itself adapts and uses all the information gathered throughout the analytical part of the project. The whole process is written down and recorded to show how it was done, what software was used and how the end product functions. This also includes a detailed description of how the project was introduced and completed, from storyboarding, modeling, illustration, mechanism developing to the final product, coding process and code solving. And thus this completes the whole analysis with labor safety requirements and economic calculations. en
dc.description.abstract Darbo tikslas – sujungti ir pademonstruoti studijų metu įgytas žinias ir sukurti kompiuterinį žaidimą. Analitinėje darbo dalyje yra atliekamos įžvalgos apie dabartinę populiariųjų žaidimų rinką, nagrinėjama, kas šiuo metu yra žaidžiamiausia. Gilinamasi į tikslinę auditoriją - kokio amžiaus, rasės ar lyties žmonės daugiausia žaidžia kompiuterinius žaidimus. Apžvelgiami gerieji pavyzdžiai, kaip tikslingai patekti į rinką ir pelnyti žmonių simpatijas. Aptariami programinės įrangos pliusai ir minusai, lyginama su populiariausiomis tarp esančiųjų rinkoje. Projektinėje dalyje pritaikoma analitinėje dalyje surinkta informacija. Aprašoma darbo procesų eiga, kaip buvo atliekami darbai, kokia programinė įranga buvo naudojama. Apibūdinami tam tikri pasirinkimai, kurie darė įtaką darbo rezultatams. Nurodoma darbo eiga nuo istorijos generavimo, modeliavimo, iliustravimo, mechanizmo programavimo iki gauto dabartinio produkto. Pateikiami kodai ir paaiškinami sprendimai. Išdėstomi darbo saugos reikalavimai su ekonominiais skaičiavimais. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Kompiuterinis žaidimas, žaidimai en_US
dc.title Kompiuterinio žaidimo „Presidential election“ kūrimas en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra