DSpace talpykla

Jurbarko rajono kaip turistinės vietovės įvaizdį formuojančių veiksnių ir priemonių vertinimas

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Bukauskaitė, Laura
dc.date.accessioned 2019-03-14T09:36:56Z
dc.date.available 2019-03-14T09:36:56Z
dc.date.issued 2018-06-12
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/1184
dc.description Bukauskaitė Laura. Eveluation of image formation factors and measures for Jurbarkas region as a touristic destination. Supervisor A. Lukšaitienė; Tourism and Hotel Management study program Faculty of Management and Economics, Kauno kolegija/University of applied sciences. Kaunas, 2018. 53 p. The aim of work is to eveluate factors and measures that affect Jurbarkas area as a tourist destination. The objectives:  to perform the analysis of scientific literature in order to define the concept of the local area image and the factors and measures that shape it;  to analyze the factors and measures that form the image of Jurbarkas district;  to carry out research evaluate opinion of tourists and tourism sector employees on the image forming tools of Jurbarkas region;  to submit recommendations for selection and application of the image formation measures for Jurbarkas region as a tourist destination. Methods of work: analysis of scientific literature and legal and strategic planning documents, questionnaire, interview and SWOT analysis. The object of the research is eveluation of image formation factors and measures for Jurbarkas region as a touristic destination. The concept of a local area image, elements and types of image, the factors determining the attractiveness of the tourism destination as well as internal / external factors and tools that shape the image of the area are discussed in the theoretical part. Analysis of the research results is presented in the practical part. It revealed respondents' opinion about image of the district, the attractiveness of tourism objects, dissemination of information and eveluation of infrastructure. Proposals related to formation of the image of Jurbarkas district are presented in the project part. The results. The strengths of Jurbarkas region as a tourist area are tourist attractions, strategies and plans in the region aimed at attracting of as many people as possible (cooperation with other districts, events, educational programs) and developed tourism infrastructure. The weaknesses are associated with lack of funds and poor dissemination of information. Scope of the work. The work consists of 53 pages, 7 tables, 13 figures, 29 information sources of information and 6 appenxias. en
dc.description.abstract Baigiamojo darbo tikslas yra įvertinti Jurbarko rajono kaip turistinės vietovės įvaizdį formuojančius veiksnius ir priemones. Darbo uždaviniai :  Atlikti mokslinės literatūros analizę, siekiant apibrėžti turistinės vietovės įvaizdžio sampratą ir ją formuojančius veiksnius bei priemones.  Išanalizuoti Jurbarko rajono įvaizdį formuojančius veiksnius ir priemones;  Atlikti tyrimą, siekiant įvertinti turistų ir turizmo sektoriaus darbuotojų nuomonę apie Jurbarko rajono įvaizdžio formavimo priemones;  Pateikti rekomendacijas Jurbarko rajono kaip turistinės vietovės įvaizdžio formavimo priemonių pasirinkimui ir taikymui. Darbe naudoti metodai tikslui pasiekti ir uždaviniams realizuoti: mokslinės literatūros, teisinių ir strateginio planavimo dokumentų analizė, anketinė apklausa, interviu, SSGG analizė. Tyrimo objektas – Jurbarko rajono kaip turistinės vietovės įvaizdį formuojančių veiksnių ir priemonių vertinimas. Teorinėje dalyje aptariama vietovės įvaizdžio samprata, įvaizdžio elementai ir tipai, turistinės vietovės patrauklumą lemiantys veiksniai bei vietovės įvaizdį formuojantys vidiniai/išoriniai veiksniai ir priemonės. Praktinėje dalyje pateikiami anketinės apklausos ir interviu tyrimo rezultatai. Atlikus tyrimą buvo sužinota respondentų nuomonė apie rajono įvaizdį, turistinių objektų patrauklumą, informacijos sklaidą ir infrastruktūros vertinimą. Projektinėje dalyje pateikiami siūlymai susiję su Jurbarko rajono įvaizdžio formavimu. Darbo rezultatai: Jurbarko rajono kaip turistinės vietovės stipriosios pusės – regione esantys turistiniai objektai, strategijos ir planai, kuriais siekiama į šiuos objektus priktraukti kuo daugiau žmonių (bendradarbiavimas su kitais rajonais, renginiai, edukacinės programos) bei išvystyta turizmo infrastruktūra. O silpnosios pusės faktoriai siejami su lėšų trūkumu ir menka informacijos sklaida. Darbo apimtis - 53 puslapiai, darbą sudaro 7 lentelės, 13 paveikslų, naudoti 29 literatūros ir informacijos šaltiniai, yra 6 priedai. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Turistinė vietovė, įvaizdis, veiksniai ir priemonės en_US
dc.title Jurbarko rajono kaip turistinės vietovės įvaizdį formuojančių veiksnių ir priemonių vertinimas en_US
dc.title.alternative Assessment of Jurbarkas district as a tourist destination image formation factors and measures en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra