DSpace talpykla

Simuliacinio žaidimo kūrimas

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Mažuika, Linas
dc.date.accessioned 2019-03-13T12:32:08Z
dc.date.available 2019-03-13T12:32:08Z
dc.date.issued 2018-06-20
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/1177
dc.description During the professional bachelor thesis, a life simulation game „LifeSim“ was created for company MB „Einam Kavos“. To create it, several analyzes were made in order to get better knowledge of the current market, audience, history and usage. After the analysis of similar multimedia products, it was made clear of what solutions are made by other developers of similar games. After analying the target audience, it was discovered that the genre of the game that was created is not very popular and the target audience was chosen to be game enthusiasts under 35 years old. Also, an overview of used technologies was made, aswell as an overview of the prehistory of games and their usage. In the second part of the paper the concept of the game is described, aswell as the creation of the graphic design, code and a brief look at the progression of the game. Also game tests and compatibility checks were performed which were successful. In the economical part of the paper creators and competitors of similar multimedia products were analyzed. Also a calculation of labor costs was made. In the work safery section, the requirements for secure work that were used during this project are described. en
dc.description.abstract Profesinio bakalauro baigiamajame darbe sukurtas gyvenimo simuliacinis žaidimas „LifeSim“ įmonei MB „Einam Kavos“. Jam sukurti atlikta keletas analizių, norint įsigilinti į esamą rinką, auditoriją, priešistorę bei panaudojimą. Įvykdžius panašių multimedijos produktų analizę sužinota, kokius sprendimus priima kiti analogiškų žaidimų kūrėjai. Atlikus tikslinės auditorijos analizę, sužinota, jog kuriamo žaidimo žanras nėra labai populiarus ir nustatyta tikslinė auditorija – žaidimų entuziastai iki 35 metų. Taip pat atlikta naudojamų technologijų apžvalga bei išsiaiškinta žaidimų priešistorė ir simuliacinių žaidimų panaudojimas. Projektinėje dalyje aprašomos žaidimo koncepcijos, grafinio dizaino kūrimas, žaidimo programos kodo kūrimas bei trumpai aptariama žaidimo eiga. Taip pat atlikti žaidimo testavimai bei suderinamumo patikrinimai, kurie buvo sėkmingi. Ekonominėje dalyje analizuojami panašius multimedijos produktus kuriantys konkurentai bei skaičiuojamos darbo išlaidos. Darbo saugos dalyje aprašomi saugaus darbo reikalavimai, kuriais buvo vadovaujamasi šio projekto metu. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Žaidimas, simuliacija, naršyklinis, jQuery, SVG, pasirinkimas, atsitiktinis, mokomasis en_US
dc.title Simuliacinio žaidimo kūrimas en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra