DSpace talpykla

UAB „Šilnuta“ žiniatinklio svetainės kūrimas

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Matulaitytė, Austėja
dc.date.accessioned 2019-03-13T12:23:40Z
dc.date.available 2019-03-13T12:23:40Z
dc.date.issued 2018-06-20
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/1175
dc.description The task of the final work is to find out the requirements of the customer JSC Šilnuta, identifying the needs of the website visitors and to create a website and business cards. JSC Šilnuta is a small joint-stock company which sells indoor microclimate facilities. The website is relevant to the company as it promotes customer confidence, provides a competitive edge over the web, and the old website is inappropriate. The first part analyzes the client's situation, his needs. The competitors discussed are analyzed, as well as internal analysis of the company. Depending on the literature and the opinions of specialists, was decided which technologies will be used for product development. The second part describes the design process, human security and describes the economic calculations. Provides a website schema with a description and a website template. Programming activities are described. You can also find information about the website's usability. The WordPress content management system was used to create a website. The Photoshop CS6 application was used to create a business card design. en
dc.description.abstract Baigiamojo darbo užduotis – išsiaiškinus užsakovo UAB „Šilnuta“ reikalavimus, nustačius svetainės lankytojų poreikius ir išanalizavus panašaus formato žiniatinklio svetaines, sukurti žiniatinklio svetainę bei vizitines korteles. UAB „Šilnuta“ tai yra nedidelė akcinė bendrovė prekiaujanti vidaus mikroklimato įrenginiais. Žiniatinklio svetainė įmonei aktuali, nes tai skatina klientų pasitikėjimą, suteikia konkurencinį pranašumą internetinėje erdvėje, o senoji žiniatinklio svetainė netinkama naudoti. Pirmojoje dalyje analizuojama užsakovo situacija, jo poreikiai. Aptariami konkurentai atliekama jų analizė, taip pat vidinė įmonės analizė. Atsižvelgiant į literatūrą ir specialistų nuomones nuspręsta kokios technologijos bus naudojamos kuriant produktus. Antrojoje dalyje aprašoma projektavimo eiga, žmogaus sauga bei pateikiami atlikti ekonominiai skaičiavimai. Pateikiama žiniatinklio struktūrinė schema su aprašymu, bei žiniatinklio svetainės šablonas. Aprašomi atliekami programavimo darbai. Taip pat čia galima rasti informaciją apie žiniatinklio svetainės tinkamumą naudojimui. Žiniatinklio svetainei sukurti buvo naudojama WordPress turinio valdymo sistema. Vizitinės kortelės dizainui sukurti buvo naudojama Photoshop CS6 programa. Darbo uždaviniai: • Nustatyti svetainės lankytojų poreikius; • Apžvelgti šaltinius, susijusius su žiniatinklio svetainių kūrimu; • Atlikti konkurentų žiniatinklių svetainių analizę; • Sukurti žiniatinklio svetainę, atsižvelgiant į užsakovo poreikius; • Sukurti vizitinės kortelės dizainą, atsižvelgiant į užsakovo poreikius. • Atlikti ekonominius skaičiavimus; • Pateikti išvadas. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Žiniatinklio svetainė; tinklalapis; vizitinė kortelė; Šilnuta en_US
dc.title UAB „Šilnuta“ žiniatinklio svetainės kūrimas en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra