DSpace talpykla

Nerijaus Dauko įmonės reklamos produktų kūrimas

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Intaitė, Viktorija
dc.date.accessioned 2019-03-12T09:31:57Z
dc.date.available 2019-03-12T09:31:57Z
dc.date.issued 2018-06-21
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/1144
dc.description The aim of this work is to reveal knowledge and practical skills acquired during the studies which have been used to create a set of promotion for Nerijus Daukas enterprise such as cafe menu, visiting-cards, a leaflet and a renewed logo. The final work consists of two main parts. According to various material analyzed about the development and structure of menu, leaflets, visiting-cards and enterprise logo information is presented in the analytical part. Description of the work process, advertised object sketches, examples of sketches, files prepared for printing are presented in the project section. Furthermore, economic measurements and analysis of competition are delivered in this part. There are described the requirements of hygiene norms, risk factors and firefighting safety requirements in the writing section of the human safety. After the theoretical material and economic measurements have been accomplished, findings and difficulties faced making this promotional production for this customer are presented at the final part of this writing. en
dc.description.abstract Šio baigiamojo darbo tikslas yra pademonstruoti studijų metu įgytas žinias bei praktinius gebėjimus ir sukurti Nerijaus Dauko įmonei reklaminių produktų komplektą: kavinės meniu, vizitines korteles, skrajutę bei atnaujinti logotipą. Baigiamasis darbas sudarytas iš dviejų pagrindinių dalių. Darbo apraše, analitinėje dalyje, remiantis įvairias šaltiniais, yra išanalizuota valgiaraščio, skrajutės, vizitinės kortelės, logotipų vystymosi raida bei struktūra. Projektinėje dalyje pateikiamas darbo proceso aprašymas, reklaminių objektų eskizai, variantai, paruošti failai spaudai. Šioje dalyje pristatomi ekonominiai skaičiavimai, konkurencijos analizė. Žmogaus saugos dalyje aprašyti higienos normų reikalavimai, rizikos veiksniai ir priešgaisrinės saugos reikalavimai darbo vietoje. Išnagrinėjus teorinę dalį ir atlikus ekonominius skaičiavimus, darbo pabaigoje pateikiamos išvados bei aptariami sunkumai, su kuriais susidurta kuriant reklaminę produkciją šiam užsakovui. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Reklamos produktai, reklama, skaitmeninė spauda en_US
dc.title Nerijaus Dauko įmonės reklamos produktų kūrimas en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra