Santrauka:
Darnumo samprata buvo įtraukta į svetingumo industriją dar 1990-
aisiais metais, kai viešbučiai buvo skatinami priimti elgesio kodeksus, kurie prisidėjo prie atsakingo
poveikio aplinkai. Savanoriškos gairės buvo nustatytos palaipsniui, o vėliau buvo įvesti ekologiniai
ženklai ir sertifikatai. Šiandien apie 80 proc. Europos viešbučių kurią tam tikrą veiklą, susijusią su
aplinka ir jos gerove. Gaires ir geriausios praktikos pavyzdžius pateikė įvairios svetingumo valdymo
asociacijos. Jos susijusios su viskuo, nuo viešbučių projektavimo iki didesnio atsinaujinančios
energijos perdirbimo ir naudojimo. Visą gyvavimo ciklą reikia apsvarstyti, kad operacija būtų kuo
tvaresnė. Pradedant nuo statybos ir baigiant atliekų tvarkymu, viskas turi vykti darnios plėtros
principu. Taigi šios problemos sprendimas tapo pagrindiniu pramonės politikos formuotojų ir
vartotojų rūpesčiu. Didesnis spaudimas aplinkai taip pat kyla iš apgyvendinimo sektoriaus, nes šis
sektorius buvo įmonių socialinės atsakomybės praktikos turizmo sektoriuje pirmtakas. Viešbučiai yra
pagrindinė apgyvendinimo forma, tačiau jie taip pat yra pagrindinis energijos ir vandens sunaudojimo
įstaiga kasdienėse veiklos operacijose. Šie aspektai kelia rimtų aplinkosaugos ir reputacijos problemų
viešbučiams. Todėl šiomis paslaugomis besinaudojantys žmonės vis dažniau atsižvelgia į viešbučio
darnumo politiką. Ne išimtis ir dviejų žvaigždučių „Apple Economy Hotel“ viešbutis, kuris
turėdamas ribotas galimybes stengiasi palaikyti darnumą savo veikloje, tačiau susiklosčiusios force
majeure sąlygos tapo išlikimo iššūkiu visam svetingumo sektoriui ir taikyti darnią plėtrą tapo
sudėtinga.
Description:
The concept of sustainability has been included in the hospitality industry since the 1990s.
years when hotels were encouraged to adopt codes of conduct that contributed to responsible
environmental impact. Voluntary guidelines were introduced gradually and subsequently introduced ecologically
marks and certificates. Today, about 80 percent. European hotels have some activities related to
environment and its well-being. Guidelines and examples of best practice have been provided by various hospitality management
associations. They relate to everything from hotel design to more renewable
energy recycling and use. The entire life cycle needs to be considered to maximize surgery
more sustainable. From construction to waste management, everything must be sustainable
principle. Thus, the solution to this problem has become a key issue for industrial policy makers and
consumer concern. Greater pressure on the environment is also coming from the accommodation sector because of this
the sector was a precursor to corporate social responsibility practices in the tourism sector. Hotels are
the main form of accommodation, but they are also the main source of energy and water consumption
institution in day-to-day operations. These aspects pose serious environmental and reputational problems
hotels. As a result, people using these services are increasingly considering the hotel
sustainability policy. The two-star Apple Economy Hotel is no exception
trying to maintain coherence in their activities with limited capabilities, but the forces that have arisen
majeure conditions have become a survival challenge for the entire hospitality sector and the application of sustainable development has become
complicated.